Norgadis Birthday Contest 1

Thursday, April 15, 2010 Posted In Edit This 1 Comment »

kali ni aku nak join giveaway dari kenalan baruku dari sabah bah..hehehe...NORGADIS...
SEBELUM TU AKU INGIN MENGUCAPKAN HAPPY BELATED BIRTHDAY BUATNYA PADA 3 APRIL YANG LALU...semoga bahagia dan di panjangkan umur selalu...okey sape2 nak join giveaway ni boleh tengok syarat2 di bawah atau KLIK ..klik yee...hadiah pon meletop...sape2 yang minat buku puisi lagi teruja tau....

mutiara kasih dari penganjur

Aku teringin sangat nak buat contest untuk follower aku sempena birthday aku 03 April 2010 ini yang ke 39 tahun. (tuanya aku huhuhu) Tapi aku taklah buat contest yang berat2. Memandangkan hadiahnya pun nampak ringan2 je...
Sepulau Sekasih Kita
Hadiah untuk pemenang Utama: 1 Pelekat Bermagnet, 1 Key Chain dan Sebuah buku Antologi Puisi Penulis WP Labuan "Sepulau Sekasih kita" (Ada 11 buah puisi aku kat dalam tu).

2 hadiah saguhati: 2 Pelekat Bermagnet setiap seorang (utk 2 orang je)

Syarat -syarat untuk join:

* terbuka kepada semua followers aku (Kalau yang belum follow, follow dululah...)
* letakkan banner "Norgadis Birthday Contest 1" di sidebar blog anda sepanjang contest ini dan linkkan ke entry ini.
* tulis ucapan selamat hari lahir untuk aku (Penting tu) di ruang komen
* Tinggalkan link anda di ruangan komen
* Pemenang dipilih secara cabutan ...

Norgadis Birthday Contest 1 berakhir pada: 17hb April 2010, jam 12.00

1 comments:

Norgadis Labuan said...

Terima kasih sudi join giveaway contest 1 aku ni... moga ceria selalu

Related Posts with Thumbnails