MONICA’S FIRST GIVEWAY

Thursday, April 08, 2010 Posted In Edit This 0 Comments »
monica's first giveaway


salam
giveaway datang lagi
confirm kalau aku tak join mmg tak wajib tau
so melihat akan hadiah2nya mmg cantik
leh laa kali ni kalau menang..
 handphone aku ada gak baju yang boleh pakai
hehehe
apa lagi kalau bukan yang di bawah ni
siap ada tali telefon,sarung telefon dan aksesori yang chantek
i like black colour tau
tapi ini semua aku akan dapat kalau n3 aku ni 
berjaya memikat hati MONICA'S


harap2 n3 daku terpilih..ermmm....

okes yang ini plak
so sweet
ada teddy bear
dan kalungan wangian
hadiah ini di sediakan untuk 
3
cabutan bertuah tau

siapakah yang bertuah akan dapat adiah ni?????

okes adiah dah tengok kan so apa tunggu lagi 
jom singgah kat blog MONICA'S
dan sertai giveaway
yang julung2nya pertama kali yang di anjurkan monica
so bagi lah support
dan boleh menambahkan kenalan yee
monica....;))

0 comments:

Related Posts with Thumbnails