..::bIRtHdaY gIvEaWay::..

Friday, April 09, 2010 Posted In Edit This 1 Comment »
macam mana nak buat n3 kreatif dan mengembirakan buat
tapi sebelum tu
nak ucapkan 


HAPPY BIRTHDAY BUAT LILLY
YANG KE 24 TAHUN
muda lagi kan...
masih banyak yang harus lilly pelajari dalam kehidupan ini
ada peluang lagik pemuda2 kat luar sana nak ngoratnya
hahaha
jangan mare cik abang terchenta....
dan
kad ini pengganti diri dari akak
buat lilly..


dengan ucapan dan doa
semoga di panjangkan umur
murah rezeki
dan happy happy selalu
hehehe
paling penting hadiah dari hubby pasti dan 
mesti melatoppppp


sebenarnya aku menyertai contest dari LILLY...
kalau korang nak join sama
sila....sila..sila..
klik SINI
apa tunggu lagik cepat.....


si comel memiliki bulu yang cantik,
bertenggek bertiga duduk berteman,
sungguh cantik wajahmu adik,
seindah lilly bunga di taman.

bulu lebat matanya bulat,
digerami siapa memandangnya,
pandanglah lilly sampai mata terbulat,
apakan daya en HANEL sudah memilikinya.

LILLY datang dari negeri cik wan kembang,
budu dan petai takkan di pisahkan,
kalau dekat boleh lah bersembang,
sambil-sambil lilly belanja makan.

kahhhhh.....kahhh...
makan preee....



putih seput kulit dio,
lawo dok soh kato,
saye sungguh abe ko dio,
dikurnioke puteri cahyo mato.

okes lilly tok ser pantun doss akak buntu ideo,,,
setakat ini penyertaan akak
harap2 mencuit hati adik...

1 comments:

:L:I:L:L:Y: said...

aduh2 kak..kembang rso dgr kak puji2 byk gtu..:) gud luck kak..

Related Posts with Thumbnails