pleazeeeeeeeeeeee vote me........

Tuesday, January 26, 2010 Posted In Edit This 2 Comments »
salam buat semua
di sini aku nak sangat..sangat
 minta tolong korang semua
tolong laa vote aku tuk contest di blog halena 
aku ada masuk contest mencipta pantun di blog halena
alhamdulilah walau tak tersenarai tempat pertama
tapi aku tersenarai gak bakal tempat ke 6
yg susahnya halena nak pilih ni pasal markah yang hampir sama
so masa ni laa aku perlukan bantuan korang semua
help!help!help!
tolong laa!!!
vote!vote!vote!
cara vote senang je
korang cuma perlu antar
nama aku(miemiey)-ke 6
kat ruangan komen blog halena
senang kan..
contest ni di antara 9 yg terbaik yg bakal tempat ke 6
so apa tgu lagik
vote aku
sebelum 28 jan yee


*mekaceh banyak2 vote aku yee*


2 comments:

helena's said...

saya kene vote jugak ke?hehehe

miemiey said...

kalau perlu dan diluluskan diri sendiri...hehehe...

Related Posts with Thumbnails