lucky draw cik Ros

Friday, January 29, 2010 Posted In Edit This 0 Comments »
Lucky draw cik Ros
penganjur:CIK ROS




nak join giveaway dari cik ROS ni
dulu dah join contest edit fotonya
tapi takde rezeki
hehehe
harap2 kali ada rezeki cik Ros yee
okes
giveaway yg aku maksudkan mengenai sebuah tabung yg sgt2 comel
tengok kat atas tu
kalau korang nak sgt tabung tu boleh laa join giveaway cik Ros ni
jom..jom...

story about tabung
sangatlah cantik tabung ni
kalau lah menang agaknya pasni leh laa menabung dengan tabung ni
tabung cantik ni berbentuk muka monkey
boleh isi duit syiling tau
semua org tau
hehehe
mmg sesuai sgt2 dengan kanak2 tapi org dewasa cam aku apa salahnya nk pakai
tabung ni buat aku sengeh tau
pasal dengan bangganya monkey tu sengeh lebar kat aku sepanjang masa
tak lenguh ke mulut tu monkey????
agaknya makann tabung ni pisang kot
hahaha
okes aku gatal nak buat puisi tuk tabung ni
hahaha
kl salah jgn gelak
huhuhu

puisi
tajuk:milik siapakah tabung ini

milik siapakah tabung ini.....
wajah senyum lebar sentiasa
buat aku nak..nak.. dikau..
bakti mu sgt lah besar
andai aku berjaya memilikimu

milik siapakah tabung ini
senyumanmu sampai ke telinga
mungkin sikap menabung dapat dipupuk
memandangkan aku yg boros amat
tabung..oh tabung...
moga dikau menjadi rezeki ku

milik siapakah tabung ini...
wajah monkey yg amat digilai kanak2
dan menjadi rebutan para blogger contest
walau kau kecik sangat
tapi jasamu amat besar sebesarnya

milik siapakah tabung ini
berambut coklat berbaju merah
moga dengan memiliki dikau
aku dapat beli umah
buat lesen memandu
beli kereta baru
segalanya impian2 daku
akan terlaksana
siapa tahu
sekecil dirimu
impian besar daku tercapai
ibarat kata karen singh...(ejaan nama yg kureng pasti betul tak)
"sikit2 lama2 jadi bukit"
milik siapakah tabung ini?????

selesai

0 comments:

Related Posts with Thumbnails