Jom buat dialog lucu.Mana tau dapat duit...

Saturday, January 30, 2010 Posted In Edit This 1 Comment »
Jom buat dialog lucu.Mana tau dapat duit...


CONTEST ANJURAN:KAK PAH
NAK JOIN SILA KE SINI(Segala syarat dan cara menyertai terdapat disini)

boy 1:Eh!cuba korang tengok cikgu yang berbaju merah tu,dia tengok kat aku lah.Aku rasalah cikgu tu syok aku...kalau macam ni hari-hari pergi sekolah pun tak apa.
boy 2:Mana..mana..mana...laa cikgu tu bukan nak kat ko...ko buat bising sebab tu dia tengok..eeee..perasan lebih...kecik-kecik dah syok sendiri
boy 3:Laaa...takde maknanya dia nak kat kau...dia syok kat aku lah..tengok ni kalau senyum cam gini hari-hari cair cikgu tu tengok ketampanan aku....

~Sekian~

1 comments:

kakpah said...

salam miemiey, kakpah datang ni. k.. goodluck

Related Posts with Thumbnails