" Chomel "

Wednesday, January 27, 2010 Posted In Edit This 0 Comments »

Handmade by Anasfadilah



penganjur:KEDAICHOMEL

pertama kali buka blog akak kedai chomel ni mmg nak sgt..sgt..hadiah
kat bawah ni
*
*
*


haa..tu dia...
cantikkan..cantik dan mmg chomel
sesuai sgt2 dengan nama kedainya kan...
huruf2 yg cantik ni yg diperbuat daripada kain
namanya
Chomel Fabric Alpahbet (A to Z)


harap2 dapat laa adiah ni menjadi milik aku
kepada penganjur harap n3 yg aku buat ni bakal menambat hati yee
hehehe


mesti korang tertanya2 
nape laa aku suka sgt2 dengan huruf2 tu
okes aku lampirkan kat sini kenapa yerk aku nak sgt adiah ni???


1)sebab yg amat sesuai kerana aku tengok pertama kali dah sukaaaa ,,mmg cantik dan kemas jahitannya


2) boleh laa aku gantung dekat dinding umah aku..aku nak buat frame tau...lagi cantik kan...


3)boleh laa anak2 aku baca dan lihat ari2 bila aku gantung kat dinding..makin mahir laa ank2ku dalam menghafal abjad
2 dalam 1 laa...


4)terdapat beraneka warna dan corak kain yg cantik..amat ceria...


5)dalam byak adiah mmg sesuai dgn aku berbanding yg lain..ye laa ada yg kena jahit..leceh laa..yg ni siap...
bereh...


6)dah barang free..sape taknak kan....


paling penting dah terbayang tau aku framekan dgn bingkai yg cantik kat umah aku..
harap2 aku dalam 6 peserta bertuah tu...
amin


korang jugak masih sempat tau nak join
cepat tgu apa lagi
terjah kedai akak chomel ni
segala syrat dan cara menyertai ada di situ..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails