adikmanis blog giveaway!!!!

Friday, January 29, 2010 Posted In Edit This 0 Comments »
ADIK MANIS GIVEAWAY
STICKY MODE






1M DAMASK FABRIC + 1 M COTTON 60" + 1 MYSTERY GIFT for grab!!!




kalau lah dapat hadiah kat ATAS ni maka bermula seisi menjahit daku...
ye laa mesin jahit kat umah ni lama dah bersawang..
lagi baguhkan aku buat sesuatu yg berfaedah
" Kalau dapat hadiah Adikmanis, akan ku ...."
tertiba terlintas di benak pikiran ku aku nak sgt buat cadar
sungguh comey kan
tapi kena lah tgk ukurannya dulu cukup ke tidak sarung bantal join sekali
kalau tak pon sarung bantai dah memadai
satu lagik kain tu teringin nak buat tote bag
tu pun kl lah dapat
so bagi korang yg nak dapatkan kain ni
leh laa join giveaway
segala syarat dan cara ada di situ

tarikh tutup
bermula 28 dis 2009-29 jan 2010


0 comments:

Related Posts with Thumbnails