Contest Mari Berdialog Bersama n@m@n

Saturday, December 26, 2009 Edit This 0 Comments »

aku sekarang dah kemaruk contest..n3 aku penuh contest je..

contest kali ni di anjurkan dari blog n@m@n

So sesiapa yg nak join leh tengok syarat dan cara menyertainya 

sebelun contest ni berakhir 31 december ni


A:"Semah,mana aci aku kasi 10 ringgit gak tapi tak dapat bunga telur dan beg tu!"
B:" geramnya aku memalukan betul..kawal laa skit suara tu,orang ramai ni" 
C:"lain kali tak ingin lagi aku nak ajak ko kak Jah kat kenduri kahwin"
D:"Mak ni kami yang budak pun tak ingin telur tu..mak yang lebih-lebih"

cepat jom join contest!!!!!!!!!!!!
Related Posts with Thumbnails